Saturday, September 8, 2012

At the seaside..

 

 

****
STAMPS USED: (click on picture)

7 comments:

  1. Mooi hoor, het doet me denken aan wat oude vergeelde zeefdrukjes die bij mijn oma aan de muur hingen! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  2. Een lekkere scenery in mooie tinten Ellie...

    groetjes, Alie

    ReplyDelete
  3. Beautiful, delicate background for a lovely stamp!
    Alison x

    ReplyDelete
  4. Beautiful scene, its a great stamp of the lighthouse.
    Yvonne

    ReplyDelete
  5. Je kaart is echt prachtig geworden, Ellie.
    De kleuren van de achtergrond passen perfect in het geheel.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  6. Prachtig Ellie, mooie stempel ook, ik heb een zwak voor vuurtorens, dus als er ooit een ATC tje uit je handen komt rollen hou ik me aanbevolen....

    ReplyDelete
  7. You asked about the make of the rose stamp I used on my blog, unfortunately I bought it second hand from my local craft shop and it has no brand name on it and she couldn't remember where it was from either:(

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!