Saturday, February 12, 2011

Wat een leuke verrassing.. Bedankt!

Ik heb een award gekregen van Janita. Ik vond het een leuke verrassing en wil haar hiervoor bedanken. Het eerste wat ik dacht was: ik vindt het niet nodig, en ben ook nietg zo op awards, maar ik zal het op mijn blog zetten. En doorgeven, uiteraard!
Ik vindt het gewoon leuk als anderen genieten van wat ik maak, en dan misschien eens een bericht achterlaten... 


                                  

Graag wil ik de volgende personen nomineren voor de Award:
JACQUELINE : http://myscrapbasket.blogspot.com/
MIEKE : http://miekske.blogspot.com/

* Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster Blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest) over.

*Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig).

*Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie)

*Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

*Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn, met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen.



**** sorry, ik krijg de tekst niet zo, dat het er aan de achterkant niet afgehapt wordt. Als je de originele tekst wilt, kijk dan even op de blog van Janita.

4 comments:

  1. Superlief dat je aan mijn blog dacht, bedankt Ellie!!!

    ReplyDelete
  2. En van harte proficiat met je award natuurlijk!

    ReplyDelete
  3. oh wat zie ik nu , dank je wel even kijken of ik van een dag meer uren kan maken:)

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!