Thursday, February 4, 2010

Flea market find # 1 - Chest of drawers. - een ladenkast


 




Hier ben ik al enige tijd geleden mee klaar, maar ik wilde het toch hier even showen. Hier zitten heel wat uurtjes in. Het was een vieze oude grenenkast, met laaaaaagen was, die er eerst afgekrabd moest worden. De frontjes van de lades zijn nieuw. De grepen ook, zelfde als in de keuken. Mijn man wou het hele "troepje" naar de kringloopwinkel brengen, maar nu is hij er toch wel blij mee. Ik had het 2e-hands op Marktplaats gekocht. 
****
This project I finished a while ago, but I'd still like to show it on the blog. It was an old closet, filthy, really old. It's been a loooot of work, but sure worth it!
Even my husband is glad now, at first he didn't see any good in me doing all this work, he wanted to throw it away. I bought it for 70 euro, I think it is worth far more now, but I am not selling.  LOL.  Only the fronts of the drawers and the grips are new. .

No comments:

Post a Comment

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!